Thursday

Определения

Нали знаете как, когато се представяте на някого, от вас се очаква да кажете нещо за себе си. Нещо, което ви определя. На мен винаги ми е било трудно да намеря подходящо определение.

Хората избират различни неща, с които да се определят. Работата си, хобито си, семейното си положение, вярванията си, убежденията си... Запознавам се, например, с някого и той ми казва "аз съм счетоводител" или "аз обичам да пътувам", или "аз съм майка на три деца", или "аз съм християнин", или "аз съм комунист" и аз вече знам нещо за този човек.

Нещо, което той счита за определящо за своята личност. Ако каже, че е семеен, това не значи, че няма работа или хоби. Не, просто семейството е с приоритет и би се отказал от хобито си, ако се налага, или би сменил работата си. Ако каже, че е комунист, значи неговите убеждения са водещи в живота му и вероятно са определили и работата му, и личните отношения с партньора му.

И така нататък.

Мисля, че мен ме определят тайните ми. Спомените. Нещата, които пиша тук. Книгите и филмите, които не разисквам с никого. Музиката, която слушам на слушалки. Не знам каква е думата за това.

Вие имате ли си определение за себе си?

No comments:

Post a Comment