Monday

Ключът към успеха

Когато станеш богат и известен, ще трябва да напишеш книга. Хората ще я купуват, защото по някаква причина се интересуват от живота на богатите и известните повече, от колкото от своя собствен живот. Те всъщност ще искат да прочетат в твоята книга какъв е ключът към успеха. По тази тема ще трябва да пишеш.

Ще трябва да си много внимателен, защото хората ще приемат всяка твоя дума като истина. Та нали ти си богат и известен, със сигурност знаеш какъв е ключът към успеха, ще си казват хората, докато четат. Може да пишеш за каквото си поискаш, но никога, в никакъв контекст не споменавай късмета, шанса, съдбата, предопределението и други от този тип!

Може например да напишеш, че деветдесет процента от успеха си дължиш на неуморен и усърден труд. Хората обичат да чуват, че с труд може да се стане богат и известен. На никой няма да му направи впечатление, че милиони хора по света работят и са работили повече от теб, но не са постигнали нищо.

Хубаво е също да напишеш, че зад всеки голям успех стои уникална идея. Това се харесва. Всеки има идеи понякога, значи всеки има своя ключ към успеха. Нищо, че милиони хора по света имат милиарди идеи, повечето от които пъти по-добри от твоите, но никой не е чувал за тях.

За твоя успех, разбира се, много голям принос има семейството. Те са те възпитали, те са те подкрепяли, те са те научили на толкова много неща. Трябва да го споменеш в своята книга. Кажи, че от малък си знаел, че ще постигнеш големи успехи. Ще окуражиш милионите други, които също знаят, че са предопределени за велики дела.

И най-важното - вярата в Бог! В мигове на трудност винаги си се уповавал на своя Бог и той ти е помагал. Вярата ти те е накарала винаги да продължаваш напред и никога да не се предаваш. Милиони хора ще открият в теб доказателство за своята вяра и ще им дариш огромна надежда, че един ден Бог ще ги направи богати и известни. Какво по-хубаво от това?

Да подчертая още веднъж - никога не споменавай, че всичко е било щастливо стечение на обстоятелствата. Нека бъде тайна.