Thursday

Искреност на чувствата


Тази песен намира място в блога ми, заради особената искреност на чувствата, демонстрирана в текста. Не е лесно да се постигне искреност на чувствата. Когато някой не обича да споделя чувствата си, обикновено решаваме, че причината е страхът от това какво ще кажат другите, страхът да не бъде наранен. Според мен обаче много по-често човек просто не знае какво чувства и му е трудно да определи емоциите си. Като не може да ги анализира сам, опитва да ги вмести в някакви външно зададени стереотипи - това е ревност, това е любов, това е двуличие, това е егоизъм. В действителност чувствата никога не са толкова прости и ясни, преплитат се на всевъзможни нива и за да ги разбереш трябва да се постараеш доста.

Не съм сигурен, че от написаното става ясно колко ми харесва песента, затова ще добавя, че ми харесва наистина много. Припявам си я понякога.

4 comments:

  1. И аз така-и за песента и за останалото :)
    Не е задължително да е сложно-само трябва силно желание за постигане на разбирателство. И за прощаване на грешките-все пак никой не е идеален.

    ReplyDelete
  2. Molto probabilmente non capirai quello che sto scrivendo, ma adoro questa canzone!

    Giulia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. C'è un traduttore google per queste occasioni. :)

      Delete
  3. Gotye, има няколко доста смазващо добри текста на песни. Тази е една от много добрите му, да! "Hearts A Mess" е следващата много добра (по мое си мнение).

    ReplyDelete