Saturday

Антиработохолик

Сутрин в служебния автобус бих си говорил с някого, но всеки си гледа телефона. Аз се заглеждам през прозореца. Мисля си, че са работохолици, защото ги виждам, че си гледат служебната поща. Получавам от тях имейли и съобщения в служебните канали сутрин, вечер, дори през почивните дни. 

Сигурно и те си мислят, че съм работохолик. Отговарям на имейлите и съобщенията им сутрин, вечер, и дори през почивните дни.

А не съм. Липсва ми амбиция да притежавам неща, не ме изкушава да имам власт над хората, не се лаская от чуждата завист. Старая се, защото сякаш всички това очакват от мен и защото така съм полезен. Преструвам се, че споделям това разбиране за успех докато всъщност просто искам да...

Искам да напиша книга.

5 comments:

  1. Книгата иска да я напишеш.
    И ти казва да спреш да сбъдваш очакванията на хората и започнеш да сбъдваш желанията си.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ужасно се забавих с всичко. Сега сякаш съм на път да наваксам и почвам да си мисля, че наистина ще дойде ред и на книгата. Обещавам да опитам. :)

      Delete
  2. Да опиташ е цял един нов свят. :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Много ме мотивирате! :)

      Delete