Sunday

Следи от други

Прибрах се сравнително рано, още нямаше единайсет, но вкъщи вече всички спяха, навсякъде беше тъмно. Може би щеше да е най-добре, ако и аз бях легнал, още повече, че след изпитите бири клепачите ми наистина тежаха, но реших да пусна компютъра, просто ей така, съвсем за малко. Знаете как става - уж само ще си проверя пощата, фейсбука, после защо да не изиграя една дота преди лягане, а после трябва и реванш, понеже са ме били като тъпан на манифестация... Докато се усетя, беше станало един и двайсет. Желанието ми за сън вече беше минало, изобщо не исках да лягам. Реших да си взема един душ, макар че със сигурност течащата вода щеше да събуди всички. Когато излязох от банята, пуснах музика, направих си чай и излязох на терасата да го пия. Беше ми хубаво, може би заради пълнолунието и изведнъж ми хрумна, че всичко това съм го научил от теб. Досмеша ме малко, зачудих се къде ли си и си пожелах при теб всичко да е поне толкова добре, колкото е при мен... А тази вечер щях за пореден път да пробвам да спя без възглавница. Просто така.